کارگاه "یارانه ها و خط مشی های حمایتی و رفاهی" برگزار می شود
کارگاه "یارانه ها و خط مشی های حمایتی و رفاهی" برگزار می شود

به گزارش «نود اقتصادی» به نقل از روابط عمومی مرکز؛ پنجمین کارگاه تخصصی از سلسله کارگاه های "همایش بهبود روند بودجه ریزی در ایران؛ حکمرانی بودجه از تفریغ تا تدوین" با عنوان" یارانه ها و خط مشی های حمایتی و رفاهی، نگاهی به قوانین " یک شنبه 14 اسفند ماه 1401 ، از ساعت 12 الی 14، با حضــور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهـی، صاحب نظران، مدیـران، کارشناسان دستگـاه های اجــرایی ملّی و استـانی به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

دکتر سیّد احمد حبیب نژاد، معاون قانون اساسی معاونت حقوقی رئیس جمهور، دانشیار دانشگاه تهران و دبیر هیئت پیگیری اجرای قانون اساسی؛ سخنران این کارگاه تخصصی می باشد. 
علاقه مندان می توانند با مراجعه  تالار مجازی مرکز به نشانی http://connect.mporg.ir/dfrc در این کارگاه شرکت نمایند.

لازم به ذکر است ، این همایش با همکاری مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه کشور، مرکز آموزش و برنامه­ریزی دیوان محاسبات کشور،دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران و پژوهشگاه اقتصاد وزارت اقتصاد و دارائی در حال برگزاری است.

دریافت لینک خبر 


دوشنبه 22 اسفند 1401 (1 سال قبل )
تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.